Dzisiaj na targach Gamescom w Kolonii odbyła się konferencja prasowa Ubisoftu, na której zaprezentowano między innymi dwa nowe tytuły spod marki Might and Magic.
RAIDERS
Jest to gra MMO oparta na modelu free-to-play i polegająca głównie na wycinaniu w pień wszystkiego co żyje (czytaj: połączenie Diablo z League of Legends). Twórcy natomiast plasują grę jako action-RPG. Raiders ma się rozgrywać w Wolnym Mieście Hammerfall tuż przed wydarzeniami znanymi z Heroes VI. Miasto słynie z wykuwania potężnych artefaktów z kryształów smoczej krwi, a oprócz demonów, chrapkę na nie ma też Święte Imperium Sokoła.
Rozgrywka ma się skupiać na trybie kooperacji graczy (drużyn), zaś mechanika gry ma być nieskomplikowana (czytaj: zamiast tabelek statystyk zapewne tylko kilka podstawowych). Gracz będzie miał do wyboru jedną z czterech klas o unikalnych zdolnościach.
Gra jest tworzona przez chiński oddział Ubisoftu, co niestety widać po grafice w filmiku poniżej. Jakość tej grafiki także wiele pozostawia do życzenia. Planowana premiera gry to 2013 r.
HEROES ONLINE
Druga gra wieloosobowa, tym razem typowo pod przeglądarkę (także oparta na modelu free-to-play), łączy w sobie elementy strategiczne jak i RPG. Gracz porusza się na mapie świata swoim bohaterem i jego wiernym wierzchowcem w czasie rzeczywistym. Wszelkie starcia są jednak rozgrywane w trybie turowym za pomocą armii i na heksach, jak w starych, dobrych Heroesach. :P
Na początek gra ma oferować tylko frakcje Przystani i Nekropolii, ale że w Ashanie jest 9 frakcji, to zapewne szybko pojawią się kolejne.
Gra ma zadebiutować w czwartym kwartale tego roku (listopad 2012), a za jej produkcję odpowiedzialne jest niemieckie studio Blue Byte (znane z serii Settlers).
RAIDERS
Jest to gra MMO oparta na modelu free-to-play i polegająca głównie na wycinaniu w pień wszystkiego co żyje (czytaj: połączenie Diablo z League of Legends). Twórcy natomiast plasują grę jako action-RPG. Raiders ma się rozgrywać w Wolnym Mieście Hammerfall tuż przed wydarzeniami znanymi z Heroes VI. Miasto słynie z wykuwania potężnych artefaktów z kryształów smoczej krwi, a oprócz demonów, chrapkę na nie ma też Święte Imperium Sokoła.
Rozgrywka ma się skupiać na trybie kooperacji graczy (drużyn), zaś mechanika gry ma być nieskomplikowana (czytaj: zamiast tabelek statystyk zapewne tylko kilka podstawowych). Gracz będzie miał do wyboru jedną z czterech klas o unikalnych zdolnościach.
Gra jest tworzona przez chiński oddział Ubisoftu, co niestety widać po grafice w filmiku poniżej. Jakość tej grafiki także wiele pozostawia do życzenia. Planowana premiera gry to 2013 r.
HEROES ONLINE
Druga gra wieloosobowa, tym razem typowo pod przeglądarkę (także oparta na modelu free-to-play), łączy w sobie elementy strategiczne jak i RPG. Gracz porusza się na mapie świata swoim bohaterem i jego wiernym wierzchowcem w czasie rzeczywistym. Wszelkie starcia są jednak rozgrywane w trybie turowym za pomocą armii i na heksach, jak w starych, dobrych Heroesach. :P
Na początek gra ma oferować tylko frakcje Przystani i Nekropolii, ale że w Ashanie jest 9 frakcji, to zapewne szybko pojawią się kolejne.
Gra ma zadebiutować w czwartym kwartale tego roku (listopad 2012), a za jej produkcję odpowiedzialne jest niemieckie studio Blue Byte (znane z serii Settlers).
Dru
moonman
Alamar
Gaspar zTawerny
Fajnie fajnie to czekamy do października . Ale bym se zagrał Nekropolią.
Alamar
Alchemik
mancias_sc
Mosqua
Horeoes online - na moje oko będzie to nieudolny mix Sacrifice, KB i MM:H.
Co do FTP - mancias pewnie ma rację i szybko zrobi się na model P4W. Chyba, że będzie rozdział i jak ktoś zapłaci to będzie miał dostęp do pola niedostępnego zwykłym graczom i tam głównie siedzieć będą. Albo wymyślą jakiś inny sensowny model, co jest jednak wielce wątpliwe.
TopFunny525
moonman
Acid Dragon
Mam jednak nadzieję, że przynajmniej jakiś mały fragment, najlepiej w postaci fabularnej kampanii będzie możliwy w całości do ukończenia (i nie przegrania :P) przez graczy z darmowymi kontami.
Alchemik
Alamar
To akurat jest nieprawda. Zależy to oczywiście od modelu gry, ale w takim, gdzie wszystko jest dostępne dla każdego gracza (czyli że można wymienić "monetę" gry na punkty do wydania w sklepie gry, kupując je od innych graczy), to jest tylko kwestia ILE CZASU przeznaczy się na dojście do tego samego poziomu postaci i jej ekwipunku.
Pieniądze w takich wypadkach oznaczają, że gracze płacący mogą mieć wszystko od razu, gdy tymczasem inni, muszą powoli na to "pracować" w samej grze, ale w końcu i tak uzyskają, co będą chcieli.
Poza tym gra PvP, to głównie starcia drużynowe, a w nich to nie ekwipunek jest najważniejszy, a współpraca w zespole.
>>>Mam jednak nadzieję, że przynajmniej jakiś mały fragment, najlepiej w postaci fabularnej kampanii będzie możliwy w całości do ukończenia (i nie przegrania :P) przez graczy z darmowymi kontami.
Ze wszelkich dotychczasowych informacji wynika, że cała gra (mówię o Heroes Online) będzie dostępna dla każdego, więc raczej nie ma co się martwić o wykupywanie dodatkowych kampanii czy misji, by poznać fabułę.
Darkem
Pomijając złe wrażenie jakie zrobiły na mnie prezentowane "gry": Nikt nie zauważył, że choć Heroes Online ma rozgrywać się przed H6 to jednostki Przystani wyglądają jak te z H5? Jak to wytłumaczą? Najazdem demonów i kolejnym "cofnięciem" rozwoju cywilizacyjnego? Bądźmy poważni...